Reklamlar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gönderen On 07:17 with No comments

Oyun Adı :Quantum Break
Oyunun Sürüm Adı :SKIDROW
Oyunun Çıkış Tarihi :29 Eylül 2016
Oyun Türü :Aksiyon
Dosya Türü :İSO [Sanal sürücülü oyunları açmak için Tıklayınız]
Dosya Boyutu :42.6 GB [9 PART]
Oyun Dili :İngilizce
Rar Şifresi :www.ahmetturan.org
Crack :İçinde Mevcuttur.
Oyun Puanı :8.6 / 10
Oyun Hakkında Bilgi
Quantum Break oyunu, deney sonucu işlerin ters gitmesiyle zamanın yok olmaya başlamasını konu alıyor. Zaman yıkılmaya başlamıştır artık ve önünde sadece siz, yani oyundaki adınızla Jack durabilir. Zamanı yönlendirme gücünüz var.Yok olmasını önlemeye çalışırken zamanla ilgili garip güçler size geçiyor. Bunlardan bahsetmek gerekirse, zamanı durdurabilir, çok hızlı hareket edebilir ve bu ikisi sayesinde düşmanlarınızı dondurup onları kolaylıkla yenebilirsiniz. Oyunun sloganı ise Time is Power, yani zaman güçtür şeklinde. Etrafınızdaki her şey patlayabilir veya yıkılabilir. Aksiyon öğeleri inanılmaz fazla olan oyunda grafikler harika görünüyor. Zaman kırılmaları yaşayacaksınız, bu hoşunuza gidecek.
Sistem Gereksinimleri
Quantum Break Sistem Gereksinimleri
Minimum:
İşletim Sistemi: Windows 7 64-bit
İşlemci: Intel Core i5-4460 2.70 GHz / AMD FX-6300
Ram: 8 GB RAM
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTX 760 / AMD Radeon R7 260x
DirectX: Sürüm 11
Depolama: 68 GB kullanılabilir alan
Önerilen:
İşletim Sistemi: Windows 10 64-bit
İşlemci: Intel Core i5 4690 3.9 GHz / AMD
Ram: 16 GB RAM
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTX 970 / AMD Radeon R9 390
DirectX: Sürüm 11
Depolama: 68 GB kullanılabilir alan
Quantum Break Çalışması Hakkında
Quantum Break’i oynamak için (En az 1 GB) DX 11 yeterliliğine sahip bir Ekran Kartınızın olması gerekmektedir.Ayrıca Bilgisayarınız 64 Bit İşletim Sistemine sahip olmalıdır.

Oyun Videoları
Masukkan email untuk mendapatkan update artikel Fiz Software.

Next
« Prev Post
Previous
Next Post »